Reklamácia tovaru
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
Prevedieme vás procesom reklamácie v štyroch jednoduchých krokoch
- Prihláste sa do svojho konta. Nie ste zaregistrovaný? Žiadny problém, svoju objednávku môžete získať pomocou jej čísla.
- Vyberte výrobok, ktorý chcete reklamovať.
- Vyplňte podrobnosti o probléme a vyberte, ako by sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
- Pošlite nám balík.
V prípade, že potrebujete s niečím pomôcť, zatelefonujte + 421 220 924 655 alebo nám napíšte e-mail na info@doypacky.cz.
Späť do e-shopuAko môžem reklamovať tovar?
Ak chcete rýchlo a jednoducho podať reklamáciu, vyplňte vyššie uvedený online formulár. Ak ste nakúpili ako prihlásený zákazník, vo formulári uvidíte všetky položky, ktoré sú ešte v záruke. Po vyplnení formulára sa vám zobrazia všetky informácie potrebné na reklamáciu tovaru a jeho odoslanie späť.
Ako môžem zistiť stav svojej reklamácie?
Po doručení tovaru k nám dostanete od nás potvrdzujúci e-mail o prijatí. Máme 30 dní na to, aby sme všetko vyriešili a informovali vás o výsledku reklamácie. Vždy sa však snažíme urobiť to čo najskôr.