Kompletné pravidlá vernostného programu
I. Základné pravidlá pre zákaznícku zľavu
- Každý registrovaný zákazník je zaradený do vernostného programu a už pri prvom uskutočnenom a zaplatenom nákupe sa blíži k svojej zľave.
- Vždy sa najprv prihláste do svojho účtu, aby ste mali prehľad o svojich objednávkach.
- Ak ste za posledných 12 mesiacov nakúpili tovar v hodnote viac ako 1.000€, automaticky vám nastavíme zľavu 2 %.
- Nakupujte u nás pravidelne a pri objednávkach nad 2.000€ za posledných 12 mesiacov vám automaticky nastavíme zľavu 3 %, pri objednávkach nad 4.000€ za posledných 12 mesiacov vám automaticky nastavíme zľavu 5 % a pri objednávkach nad 10.000€ vás zaradíme medzi našich veľkoobchodných zákazníkov.
- Automaticky vám nastavíme 14-dňovú fakturáciu. Upozorňujeme však, že ak nedodržíte termíny splatnosti, možnosť úhrady faktúry môže byť zrušená.
- Konečné ceny uvidíte hneď po prihlásení do svojho účtu.
II. Na čo sa vzťahuje zákaznícka zľava
- Zákaznícka zľava sa vzťahuje na kompletný sortiment sáčkov.
III. Na čo sa zákaznícka zľava nevzťahuje
- Zákaznícka zľava sa nevzťahuje na stroje a zariadenia, výpredajové a výpredajové položky.
IV. Platnosť vernostného programu
- Vernostný program sa začína prvým zrealizovaným a zaplateným nákupom.
- Vzhľadom na to, že sa započítavajú len zaplatené objednávky, môže nastavenie novej zákazníckej zľavy trvať až 10 dní od poslednej objednávky zaznamenanej pod vaším účtom.
- Zákaznícka zľava sa zruší, ak váš predaj balíkov prijatých za aktuálny rok klesne pod nastavenú výšku zľavy.
- Spoločnosť Doypacky s.r.o. si vyhradzuje právo zmeniť podmienky poskytovania zľavy alebo zľavu zrušiť. Vyhradzuje si tiež právo neposkytnúť zľavu v osobitných prípadoch bez udania dôvodu.
V. Ostatné
- Zľavy sa poskytujú len registrovaným zákazníkom. Započítavajú sa len objednávky uskutočnené v rámci registrovaného účtu. Predchádzajúce objednávky uskutočnené ako "neregistrovaný/neprihlásený zákazník" sa nemôžu započítať do vernostného programu, ani nie je možné prepojiť viacero zákazníckych účtov súčasne.
- Objednávky, ktoré spadajú pod zákazkovú výrobu, sa do vernostného programu nezapočítavajú.
- Objednávky zadané prostredníctvom e-mailu sa do vernostného programu nezapočítavajú.
- Započítavajú sa len zaplatené a prijaté objednávky.
- Na vrátený tovar bude v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy vystavený opravný daňový doklad, ktorý sa následne odpočíta pri plnení vernostného programu.
V prípade záujmu o ďalšie informácie nás neváhajte kontaktovať na zákazníckej linke + 421 220 924 655 alebo e-mailom na info@doypacky.cz.
V Prahe dňa 30.3.2023