FAQ
Otázky k produktom
Akú veľkosť tašky si mám vybrať?
Pre výber správnej veľkosti vreca nie sú dôležité gramy, ale objem suroviny v mililitroch.
ČO BUDETE POTREBOVAŤ?
- kuchynskú váhu
- odmerku v ml
- výrobok, ktorý sa má vrecovať
AKO POSTUPOVAŤ?
- položte odmerku na váhu a resetujte váhu (tlačidlo TARE)
- do odmerky nasypte požadovanú hmotnosť prísady (napr. 100 g orechov )
- teraz sa pozrite na odmerku, aby ste zistili, koľko surovina dosahuje (napr. 400 ml)
- toto je váš konečný objem v ml. V našom príklade budeme hľadať vrecka s najbližším obsahom v rade smerom nahor, t. j. 500 ml.
Môžete mi poslať vzorku obalu?
Áno, radi vám pošleme vzorku balenia. Ako si môžem objednať vzorku? Na stránke výrobku vyberte správny objem vrecka (Vyberte variant). Pod tlačidlom "Pridať do košíka" sa nachádza tlačidlo "Objednať vzorku". Po kliknutí sa do košíka pridá 1 kus vybraného výrobku. Vzorky je možné objednať v počte 2 kusov na variant a maximálny počet vzoriek v košíku je obmedzený na 20 kusov.
Vydržia vrecia teplotu 100 °C a viac?
Všetky naše skladové vrecká sú testované pri teplotách do 60 °C, preto ich nemôžeme odporučiť na sterilizáciu, pasterizáciu alebo iné spracovanie potravín, pri ktorom sa používajú teploty vyššie ako 60 °C.
Akú zváračku si mám vybrať?
Náš e-shop ponúka zváračky pre malé a začínajúce firmy, ako aj pre väčšie spoločnosti s veľkým objemom práce. Podrobný popis a informácie nájdete pri každom výrobku. Ak ste v popise výrobku nenašli odpovede na svoje otázky, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme, ktorý zvárací stroj je pre vás najvhodnejší.
Kde nájdem vyhlásenie o zhode (Declaration of conformity)?
Vyhlásenie o zhode vám radi zašleme na základe čísla vašej objednávky alebo faktúry. Napíšte nám na info@doypacky.cz.
Prečo sa absorbér kyslíka O2Zero® zahrieva?
Je to normálne a v poriadku. Nemajte obavy.
Absorbéry kyslíka sú malé balíčky, ktoré obsahujú železný prášok a ďalšie zložky, ktoré reagujú s kyslíkom a odstraňujú ho z uzavretého prostredia, napríklad z obalov potravín. Keď železný prášok v pohlcovači reaguje s kyslíkom, nastáva proces nazývaný oxidácia, pri ktorom sa uvoľňuje tepelná energia.
Táto tepelná energia sa potom prenáša do obalu absorbéra kyslíka a spôsobuje jeho zahrievanie. Množstvo vyprodukovaného tepla závisí od množstva absorbovaného kyslíka a veľkosti absorbéra.
Je dôležité poznamenať, že teplo generované absorbérom kyslíka zvyčajne nie je dostatočné na to, aby spôsobilo poškodenie alebo zničenie obalu alebo jeho obsahu. V skutočnosti môže teplo pomôcť vytvoriť stabilnejšie a čerstvejšie prostredie pre potraviny znížením množstva prítomného kyslíka, čo môže spomaliť rast baktérií a plesní.
Je absorbér kyslíka O2Zero® v prípade náhodnej konzumácie zdraviu škodlivý?
Náhodná konzumácia absorbéra kyslíka by nemala mať nepriaznivý vplyv na zdravie ľudí (dospelých a detí) a domácich zvierat. Kyslíkový absorbér O2O nie je určený na konzumáciu, ale je neškodný a netoxický.
Absorbéry sú testované spoločnosťou SGS, a to od materiálov fólie (zvonka) až po zložky (vo vnútri). Všetky sú bezpečné a nepoškodzujú zdravie.
Bol vykonaný aj test orálnej toxicity a výsledok ukázal, že výrobok je v prípade konzumácie neškodný. V prípade náhodnej konzumácie si vypláchnite ústa a vypite veľké množstvo vody. V prípade problémov odporúčame vyhľadať lekára.
Akú veľkosť kyslíkového absorbéra potrebujem?
Radi vám pomôžeme s výberom vhodnej veľkosti absorbéra. Napíšte nám na info@doypacky.cz . Od vás potrebujeme vedieť iba 3 informácie:
• veľkosť obalu v ml
• váha suroviny v 1 balení v gramoch
• trvanlivosť produktu v dňoch
Dotazy k nákupnému procesu
Môžem svoju objednávku zmeniť?
Je nám ľúto, ale po odoslaní objednávky do nášho systému ju nie je možné zmeniť. Nemôžete zmeniť spôsob dopravy, fakturačnú alebo dodaciu adresu, spôsob platby ani výrobky. Ak chcete vykonať akékoľvek zmeny v objednávke, musíte vytvoriť novú objednávku so správnymi výrobkami/podkladmi a zrušiť pôvodnú objednávku.
Ako môžem objednať do zahraničia?
Táto otázka sa týka iba slovenských firiem, ktoré chcú odoslať tovar na zahraničnú adresu. Štandardne odosielame tovar po celej EÚ. V nákupnom kroku DOPRAVA A PLATBA si zvoľte krajinu doručenia. Následne pokračujte ďalej v nákupnom procese. Platba je možná iba kartou online alebo bankovým prevodom.
Kde je môj balík?
Číslo na sledovanie zásielky dostanete v e-maile, ktorý vám príde po odoslaní vašej objednávky. V prípade, že ste nakúpili ako registrovaný zákazník, budete mať sledovacie číslo aj vo svojom zákazníckom konte.
Môžem vrátiť obal?
Ak nakupujete ako nepodnikateľ (spotrebiteľ), môžete nám vrátiť nepoužitý a zabalený obal do 14 dní od prijatia objednávky.
Ak nakupujete ako živnostník, právnická osoba alebo inštitúcia, zákonná 14-dňová lehota na vrátenie sa neuplatňuje. Vždy sa vám však snažíme vyjsť v ústrety a zabalené a nepoužité obaly nám tiež môžete vrátiť do 14 dní od doručenia. Upozorňujeme, že aj keď nám vrátite celú objednávku, poštovné vám v tomto prípade nebude vrátené.
Viac informácií a online formulár na vrátenie tovaru nájdete tu.
UPOZORNENIE: Tovar nevymieňame. V prípade, že si želáte iný tovar, musíte vytvoriť novú objednávku a pôvodný tovar vrátiť.
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Objednávku môžete bezplatne zrušiť kedykoľvek pred jej odoslaním.
V prípade, že objednávka už bola prijatá dopravcom, môžete zásielku odmietnuť, vyhradzujeme si však právo na náhradu nákladov na dopravu a manipuláciu. Obchodné podmienky. Táto kompenzácia je právne vymožiteľná, keďže zákazník porušil kúpnu zmluvu tým, že si tovar neprevzal, viď zákon č. 89/2012 Z. z., Občiansky zákonník. Rovnaké podmienky platia aj pre podnikateľské subjekty a inštitúcie.
Dostal som tovar, ktorý som si neobjednal.
Ospravedlňujeme sa, ak sme vám omylom poslali tovar, ktorý ste si neobjednali, kontaktujte nás na info@doypacky.cz alebo + 421 220 924 655. Tovar vám bezplatne vymeníme.
Ako mám postupovať pri reklamácii?
Je nám ľúto, ak ste dostali poškodený alebo chybný tovar. Pre rýchlu a jednoduchú reklamáciu vyplňte prosím online reklamačný formulár tu.
Čo mám robiť, ak potrebujem zmeniť údaje na faktúre?
Ak vaša objednávka ešte nebola zaplatená a odoslaná, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky a my vám radi zmeníme údaje.
Ak potrebujete zmeniť odberateľa na daňovej faktúre, môžete tak urobiť do 15. dňa mesiaca nasledujúceho po dátume vystavenia faktúry (pred zaradením faktúry do zoznamu pre odvod DPH). Ak chcete požiadať o zmenu, vyplňte tento formulár a pošlite nám ho na e-mailovú adresu fakturace@doypacky.cz.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete ďalšie informácie, neváhajte sa na nás obrátiť.
Radi vám poskytneme všetky potrebné informácie a podporu.